wtorek, 10 kwietnia 2012

Ohayo ! :D

Bry wszystkim :D  Nudziło mi się więc tu wlazłem .
 Leże w szpitalu ;d pozdro . ale mam neta w moim fonie kochanym ^^ . :)
Jakoś leci .. 
Tomek ? Coraz gorzej . To chyba koniec, już prawie sie nie widujemy . Tak też myślałem
Ale nie poddam się , będę walczyć . Co wy o takim podejściu myślicie ?
Najebane mam w tej bani czasem :D Braciszk *.* tęsknie za nim . Też tak macie ?
On tak jakoś przyciąga do siebie . Tej Karola a jak się z nim prześpie to będziesz zła ? XD
Wiedziałem że nie . :D Też cię kocham Szwagierka .

Ostatnio w budzie taki Patryk mnie zaczepił i się spytał czy jestem Bi ? dziwny typek =.=
Ale wiecie co ? (tu kierowane do całej szkoły ) Tak Jestem pedałem i co ? :D
Jak wam się coś niepodoba to spierdalajcie . ;D

Te blogi są bezsensu . ta notka to definitywne zakończenie . na początku były zajebiste ale znudziły się

Więc Ja ne ( dla niekumatych to po japońsku :Cześć ;d )

1 komentarz: