poniedziałek, 27 lutego 2012

Tears of Blood

Pierwszy dzień szkoły . ;d pozdro . Tęsknie za feriami [*]  ale trudno trzeba się wziąść w garść i przejść...
Ostatnio to nie układa mi się zbyt dobrze , ;/  Tomek ... ahh co by tu mówić jebie mi się z nim związek, wczoraj już myślałem że mi serio wykurwi . A o co się pokłóciliśmy ? O dragi . -.- .

Nie wiem z jakich powodów ale obwiniam sam siebie, nie chce tu dokładnie pisać o co nam poszło pomimo tego że to internetowy pamiętnik takie sprawy są za bardzo prywatne . Jesteśmy tak długo razem myślałem że będziemy jeszcze przez wiele lat skoro tak dobrze się powodziło, jednak los nigdy nie sprzyjał moim myślom . Tak już bywa niestety, życie jest trudne i ciągle uczy nas jak mamy przetrwać , tak sobie odpowiedziałem na to pytanie  ''dlaczego zadaje mi takie bóle'' .
  `Your body will burn in scarlet flames`


Sam już nie wiem co robić, czy czekać co czas pokaże . Czy po prostu zakończyć te życie, ale to pokazywałoby że jestem tchórzem, bo boje się żyć . Trudne to wszystko dla mnie . Sam sobie już nie radzę . Nie umiem powstrzymać łez. Dzisiejszy dzień ? spędziłem leżąc otulony kołdrą z filiżanką Earl Grey  . '

Loneliness ? znowu chce do mnie powrócić , chyba się stęskniła i to za bardzo . Przyjąć ją znów z powrotem ?
I znów powrócić do tego, gdy siedząc w pokoju widziałem tylko krew własnych ran , i patrzeć na radość i szczęście jaką mają inni ? ja wtedy zapomniałem co znaczy się śmiać , tak wiele było takich sytuacji. 


Pomyślcie sobie co chcecie, ale może i jestem facetem ale mam uczucia w porównania co do niektórych. I nie jestem jebanym pedałem z tego powodu że wyglądam jak emo . Jestem po prostu sobą . Dlatego dziękuje osobom które to zaakceptowały .  




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz