środa, 22 lutego 2012

Love and Death

Przepraszam nie mam dzisiaj weny na pisanie.  Dzień jak co dzień, choć dzisiejszy różni się od każdego. Mam takiego zamuła jak nigdy, siedzę w domu i użalam się nad sobą, a miałem skończyć z cięciem .. brak słów.
Mam myśli samobójcze . Niech mnie ktoś stąd weźmie proszę :( . Wszyscy mówią że powinno się żyć dla siebie. Jednak ja żyję dla ludzi którzy  mnie potrzymują..
`Łukasz- Dżinsy się nie brudzą :D
`Dominik- Lepszego przyjaciela nie znajdziecie .
`Mateusz- Dziękuje że jesteś.
`Kamil- Aveee ! ;p
`Tomek- Imię mówi samo za siebie .
`Mikołaj- Mikuś ( tatuś *.* )
`Karola- Udaje nam się dogadywać :) .
`Majka- Projektantka od siedmiu boleści . ;]

 Coś się dzieję z Tomkiem byliśmy u lekarza,
 stwierdzono u niego zakrzepowe zapalenie żył głębokich
.. zajebiście
. Nie wiem już co myśleć,
 nie wiem czy dałbym sobie radę bez niego.
 Staram się spędzać z nim jak najwięcej czasu
 ale nie zawsze jestem w stanie być przy nim 24 godziny na dobę
. Gomenasai ..




Łukaaaasz ! miałeś mnie z Dawidem poznać, i co ? Tobie trzeba o wszystkim przypominać ? :)



4 komentarze:

  1. ja już kilka razy bylem bliski takiemu stanu w jakim Ty jesteś...cięcie i wgl...ale się jakoś ogarnąłem, czasami łapie takiego mega doła ale się wypłacze w poduszke i jakoś to jest...będzie dobrze ^^ :3 : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj :) Dziękuje podnosisz mnie jakoś na duchu :)

      Usuń
  2. Adziu ... Nie warto się ciąć . Tylko sam samego siebie kaleczysz . Ja też się cięłam i zrozumiałam , że to nic nie zmieni , nic nie cofnę , niczego nie naprawię . Wiem, że nie jest łatwo . Nie każdy żyje jak w bajce . Tak samo mam . Ale trzeba się jakoś trzymać . Co do Tomka . Współczuję ... Straciłam przyjaciele . 3 lata temu ... Nadal nie daje sobie rady bez niego . Nie życzę ci tego stanu w którym ja jestem . Mam nadzieję , że wszystko się ułoży . ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . :) Ja też mam nadzieję że jakoś się ułoży, Jutro na kolejną wizytę do lekarza. Na szczęście dzisiaj się lepiej czuje . Po prostu jestem tchórzem , boję się życia dlatego próbuję od niego uciekać .

      Usuń