czwartek, 23 lutego 2012

Naite Harashita .

Siedzę z książka w ręce , przy dobrej japońskiej nutce
 z gorącą czekoladą owinięty ciepłym kocem,
 tak bym mógł spędzać cały swój czas
, ale życie jest niestety inne. Nie urodziłem się w zamożnej rodzinie
 i nie mogę mieć na wszystko wyjebane .
 Tęskno mi za tym downem <3 . Jutro w końcu do niego
, do jutra damy radę.
Te ferie jakieś do dupy w tym roku . Mogłoby być o wiele lepiej
 .Czasem tak sobie myślę że przydałby się ktoś taki
 z kim można by było pisać całe dnie i całe noce ,
 nie spać tylko siedzieć przed laptopem i uśmiechać się do monitora.
Ale ciężko o kogoś takiego .


`Dekireba kono mama tsutsumarete owaritai . <3



Mam do was ogromną prośbę .
 Weźcie mi polećcie Jakieś dobre w chuj Anime. :) ( w komach :D )
 Byłbym wam bardzo wdzięczny, ostatnimi czasy siedzę wieczorami
 i nie mam zbytnio co oglądać a na odcinki zawsze znajdzie się czas.
A z moich źródeł wynika, że oglądacie więc do kogo mam z tym iść jak nie do was ?
z góry dziękuje :D


Kocham Ich *.*


2 komentarze:

  1. o ja pierdole! anime ogladasz, jaram się xDD...i jeszce Ciel i Sebastian <3<3<3<3 no niiee...wiedz że jesteś zajebisty !!!!! xDD a z anime to może Elfen Lied, Ao no exorcist, D.Gray-man, Sekaiichi Hatsukoi, Gravittion, Loveless, Monochrome Factory, ymmm...Fairy Tail, nie wiem co jeszcze xD...Durarara, death Note'a pewnie oglądałeś no nie? bo to klasyka <3 xDD...o jaaa rozpisałem się, ale ja tak mam jak się podjaram anime <3<3<3...za dożo serc w jednym komencie...czas kończyć, Sayounara! <3 ^^ : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. :D:D No pewnie że oglądam ^^. :D jak mozna nie oglądać ? :D
    No co do death note to oglądałem . Loveless Kocham *.* Myślałem nad tym Elfen Lied . :D mhmmm Arigato ;*

    OdpowiedzUsuń