czwartek, 23 lutego 2012

Good :)

Siemka ludziska :D Dzisiaj humorek zajebisty i takie coś mi się podoba a nie jakieś zamuły ;d
 zielsko forever :D Ogólnie dzisiaj jestem pozamiatany
 nie obczajam o co chodzi no ale trudno się mówi xd
 Kocham cały świat i wszystkich a szczególnie Gawrona
  ( ty już wiesz o co chodzi ale cii ;D )
Nasza zajebista trampolina nadal istnieje ;D .
 Ale ziomek nie bierz mnie już do piekła O.o
 Avee szatan ;p Nie no ogar w chuj bo co ja odpierdalam ? .
Nie namawiam lecz powtarzam w kółko pal ziółko :D

Z Tomkiem już lepiej jutro kolejna wizyta ,
 mam nadzieję że jakoś to będzie . Wierzę że wszystko będzie dobrze . 

A ty co Majka myślisz sobie pewnie że twój pokaz mody
 ( karton squad xD ) będzie najlepszym pokazem na świecie ? :D
 masz jeszcze jakieś fotki w tych kartonach ?
 Bo jak tak to dawaj i nie pierdol,  -.- :D
zajebista w kosmos jesteś  ^^

Kontakt z Martą wrócił , :) Przepraszam za wszystko, postaram
 się teraz poprawić i być normalniejszym Adziem :D
 I wiem wiem truje się ale no trudno to moje życie ;d

A co do Karoli to ziomek jesteśmy najlepsi :D wiesz o co chodzi :P
 ( najlepsze i największy ;D )

A właśnie Uki jutro wpadnę do ciebie . :) Więc przygotuj szisze ;)
 I pamiętaj Dżinsy się nie brudzą. :D

Tak właściwie to czemu mnie wzięło żeby o nich cokolwiek napisać ? ^^

Dobra palaczy pozdrawiam , strzała ;D ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz