niedziela, 26 lutego 2012

Life is Fight

Życie , temat poruszany przez wiele wiele milionów ludzi .
 I do teraz nieodgadnięty . I ciągłe pytania typu : z czego powstał człowiek ?
 kto był pierwszy na ziemi, ? czy bóg na prawdę istnieje ?
Pogłębiam się w myślach, skąd ja się wziąłem
 i czy jestem potrzebny na tym świecie
 . Jakbym ja mógł zadać jedno pytanie na które dostałbym
 na prawdę szczerą odpowiedź spytałbym się : Skąd się wzięła dusza ? ''
 bo jakoś to mnie zawsze ciekawiło. 
 .
 Życie to jedno wielkie pytanie, na które pewnie poznam odpowiedź po śmierci . a może i się mylę .

Ogólnie wczoraj znów złamałem obietnicę , miałem już nie palić zielska.
Ale jakoś moje płuca zapragnęły tego a ja nie umiem się powstrzymać .
 Naiwniak *_* .
Chociaż muszę przyznać że z Ukim zawsze jest śmiesznie po tym :P
 i jego tekst zajebisty : '' gumka mi pękła zostały mi trzy ''
czy jakoś tak . ^^ Kocham go normalnie, A Radek to jakaś masakra
 ( cytuje : Jebana suka ( żona xD ) . ) Człowiek rozpierdalający system w chuj :D .



Wczoraj się pozamiataliśmy :D
 Łukasz przed kompem kurwa wpatrzony w to pizgał teorię na temat
suk i kartonów to była jakaś masakra ;d
 ja spierdalałem przed kaktusem a Radziu coś tam pierdolił ciągle.



A dzisiaj ? na Jointowym kacu ;d
 Nie chce mi się nic , siedzę i pije mineralną butelkami O_o
 ale warto było . ;]
 Kaktus powrócił :O aaaaa !! . < wraca po 5 min .> uciekłem mu ^^
 A teraz lecę oglądać Cielaa :D

 Baj baj mośki :D



Dziękuje że jesteście : 
-Lucky :*
-Siostra <3
-Dawid .. :*
-Kamila ;**
-Pershing < 33 ; **
-Kamil :P ;* 
-Mateusz :D ;*
-Gawron ;* 

^^ Kocham tych powyżej :D jesteście zajebiści *.*

I love you and need you so please stay with me until the end.


sometimes love hurts 







4 komentarze:

  1. cała notka mega spoko ale ostatnie zdanie mi się baaaaaaaaardzo podoba i czytam je 5000 raz i wgl...nie wiem ale jakoś tak to do mnie przemawia że masakra....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym podziękować ci milordzie za tą zacną wypowiedź. :P

      Usuń
  2. No ostatnie zdanie jest mega ^^

    OdpowiedzUsuń